امام‌جمعه زرقان توهین به خانواده شهدا از سوی یکی از مسئولان را گناه نابخشودنی دانست و گفت: خانواده شهدا چشم‌ و چراغ نظام و مردم هستند و مسئولان نیز باید خودشان را خادم ملت بدانند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدهادی ربانی شیرازی در خطبه‌های نماز جمعه این شهراظهارداشت: اهانت و بی‌احترامی توسط یکی از مسئولان شهرستان نسبت به منزلت خانواده معزز شهداء در برخورد تحکم‌آمیز نسبت به خواهرارزشمند میر سنجری؛ این رفتار زیبنده یک مسئول نظام جمهوری اسلامی نیست زیرا مسئولان باید خودشان را خادم ملت بدانند.

وی تصریح کرد: تحکم، زورگویی و بی‌احترامی به خانواده شهدا ءو فردی که با حضور گسترده، روستاییان و محرومان این مناطق در دفترامام جمعه از خدمتگزاری و تلاشهای این خواهر گرامی قدردانی کرده و از برخورد نامناسب با وی ، بسیار رنجیده خاطر بودند.

ربانی شیرازی بیان کرد: فرهنگ شهادت و ایثار باید در جامعه به‌گونه‌ای مطرح شود تا این موضوع به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

امام‌جمعه شهرستان زرقان ضمن دعوت به تقوا و رعایت احکام الهی تأکید کرد: انسان مؤمن باید بر مرکب دنیا سوار باشد نه دنیا بر او، زیرا تقوای الهی تنها مرکبی است که انسان را به سرمنزل مقصود تعالی و انسانیت هدایت می‌کند.

ربانی شیرازی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در ادامه خطبه‌های خود به زندگی این امام بزرگوار اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار